Spodní prádlo je stejně důležité jako šaty!

Ještě se stále na spodní prádlo nahlíží jako na něco, co je pod povrchem. Přitom je ale stejně důležité jako šaty, které všichni vidí. Stačí však jednou vyzkoušet prádlo, které vám skutečně sedne, a ten rozdíl uvidíte.

Inspirujte se letošními trendy. V letošní sezóně spodního prádla najdete jednoduché střihy a ozdoby, ale také divoké barvy. Největší oblibě se těší vzory a motivy, které se objevují i u dalšího oblečení – květinové vzory, přirozené barevné tóny v kombinaci s kontrastní černou a samozřejmě nesmí chybět sexy zdobná krajka. 

Věděli jste, že cca 70% žen nosí špatnou velikost podprsenky? Většinou se jedná o velký obvod a příliš malý košíček.  Přitom správně vybraná podprsenka vám zaručí pohodlí po celý den, bez bolesti                     a nutnosti neustálého upravování. Nesmíme zapomenout na oporu, správná podprsenka dobře zvedá a drží poprsí, také zabraňuje přesouvání podprsenky na těle, zvedání obvodu k lopatkám. Při nošení nesprávné velikosti se můžete setkávat s bolestí zad, krku, ramen i hlavy. Špatně zvolená podprsenka může vést k celkovému pokřivení, hrbení a křivení. Díky tomu můžete vypadat menší, než když se krásně narovnáte.

Nemá smysl vybírat si podprsenku jen proto, že se vám líbí. Když si dáte při výběru více záležet, zvýšíte své pohodlí. Totéž platí i při výběru kalhotek, ty by se neměly nikde zařezávat, být přehnaně volné, nebo být pod šaty vidět.

Důležitý bod je vhodný materiál spodního prádla. Samozřejmě nejlepší je čistá bavlna, obzvlášť, když na sobě budete mít prádlo celý horký letní den. Ale nemusíte se vzdát ani jiných materiálů. Pouze vybírejte ověřenou kvalitu, kde je dbáno i na prodyšnost a pohodlí. Spodní prádlo by totiž mělo být především pohodlné a pod oblečením byste o něm neměly ani vědět.

Ve Slovanské domě můžete objevovat luxusní spodní prádlo pod značkou Wolford. Společnost Wolford již v 80. letech minulého století realizovala nápady mezinárodních návrhářů, kteří se svými kreacemi postarali o nadšený obdiv na přehlídkových molech. V polovině 90. let pak byly zahájeny první designové spolupráce jako »Wolford meets Vivienne Westwood« a »Wolford + Lagerfeld Gallery« od Karla Lagerfelda. Následovaly další sezónní spolupráce značek, například s návrháři Kenzo, Emilio Pucci a Valentino. Dnes je Wolford mezinárodně uznávanou módní značkou nejvyšší kvality, nadčasové elegance a luxusu.