Spodní prádlo, základ šatníku
Padnoucí a slušivé spodní prádlo by mělo být základem každého dámského šatníku. I když tahle část outfitu zůstává skrytá, neměli bychom ji podceňovat. V krásném a sladěném prádle se totiž cítíme dobře a sebejistě, což se projeví i navenek. Teď v zimě si navíc můžeme nechat záležet i na výběru punčoch. Ty by pokaždé měly korespondovat s celkovým stylem outfitu a ideálně ho ještě pozvednout o úroveň výš. Právě spodní prádlo a legwear tvoří hlavní část nabídky luxusní značky Wolford, která tento týden otevřela svůj druhý butik v České republice ve Slovanském domě.
Letos jsou znovu trendem originální punčocháče plné barev a výrazných vzorů, vždy ale musí ladit s botami a šaty. Nic samozřejmě nezkazíte ani elegantní klasikou. V aktuální kolekci Wolford najdete obojí – decentní varianty s nenápadnými detaily i extravagantní modely v zářivých odstínech nebo s metalických leskem, ideální na vánoční a silvestrovské party. Zkrátka nepřijdou ani milovnice pánského stylu. Pokud ráda nosíte kalhoty, můžete svůj byznys look občas oživit vzorovanými nebo síťovanými ponožkami, které upoutají pozornost na prvních pohled. V prodejně Wolford máte na výběr ze spousty designů i typů.
Spodní prádlo můžete rafinovaně sladit s punčochami nebo zvolit kontrastní tóny. Klasické podprsenky občas klidně vyměňte za krajkové braletky, sexy korzety či stylové body, Hlavní je, abyste se cítila příjemně a zároveň žensky. Kolekci pro jaro a léto 2020, kterou v butiku najdete už nyní, dominují pastelové tóny, ale najdete v ní i neutrální černou a bílou. Trendem pro odvážné jsou světlé punčochy v rokokovém duchu, které se nosí hlavně k černým nebo červeným botám, aby dokonale vynikly.
Pokud vás zajímá historie značky Wolford, možná vás překvapí, že už je na trhu téměř 70 let. Vznikla v Rakousku a během pár desítek let se stala světově známou značkou vyhledávanou vyznavačkami luxusu, kvality a jedinečnosti. Prémiové punčochové zboží a spodní prádlo postupně doplnila i kolekcemi oblečení plavek a doplňků. Společnost se opírá o tradiční řemeslo a kvalitní materiály, ale ani se nikdy nebála inovací a experimentů.
Už v 80. letech například začal Wolford spolupracovat se známými módními návrháři a díky tomu vznikly unikátní limitované edice. Společně s nekonvenční britskou módní návrhářkou Vivienne Westwood vytvořili tehdy kolekci Wolford meets Vivienne Westwooda s ikonickým Karlem Lagerfeldem zase řadu Wolford + Lagerfeld Gallery, které se dostaly nejen do povědomí fashion nadšenců.
Současnost značky je ale neméně zajímavá. V nové kolekci třeba Wolford spojuje ultramoderní Tokio 21. století s rokokovými prvky typickými pro období Marie Antoinetty. Lesk a třpyt kombinuje s výraznými neony nebo květinovými vzory. Pouští se také do aktualizace takové klasiky, jakou je dámský korzet. Kostice byste na něm ale hledali marně, jedná se pouze o body s potiskem, který korzet připomíná. Tento i další zajímavé modely Wolford si můžete přijít prohlédnout a vyzkoušet do nové prodejny značky ve Slovanském domě.